Gazdaság

Kolozsvári szatellitirodát nyit a Brick Visual

1/4

Mohammadali Mirzaei: Olajügyi minisztérium, irodaépület. Vizualizáció: Brick Visual

?>
Mohammadali Mirzaei: Olajügyi minisztérium, irodaépület. Vizualizáció: Brick Visual
?>
Tommila Architects: Zeneház, Helsinki. Vizualizáció: Brick Visual
?>
SAAHA: Sorli Látogatóközpont. Vizualizáció: Brick Visual
?>
Smith Dalia Architects: The Goat Farm. Vizualizáció: Brick Visual
1/4

Mohammadali Mirzaei: Olajügyi minisztérium, irodaépület. Vizualizáció: Brick Visual

Kolozsvári szatellitirodát nyit a Brick Visual
Gazdaság

Kolozsvári szatellitirodát nyit a Brick Visual

2019.10.27. 20:08

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Kolozsvár

Cég, szervezet:
Brick Visual

Második irodáját nyitotta meg a Brick Visual építészeti látványtervező cég, Budapest után Kolozsvárott. Az október 7-én hivatalosan is megnyílt Brick Visual Clujban a hazaihoz hasonlóan a világ élvonalába tartozó építészeti stúdiók számára készítenek majd látványterveket.

A Brick Visual 2012-es alapítása óta háromfős garázsvállalkozásból több mint 70 főssé növekedett, ami világszinten is egyedülálló az iparágban. Szemléltetve a számokat, minden hónapban átlagosan 100-120 kép készül, olyan építészeti irodáknak, mint a Bjarke Ingels Group, a Snohetta vagy a Zaha Hadid Architects.


Mohammadali Mirzaei: Olajügyi minisztérium, irodaépület. Vizualizáció: Brick Visual
1/4
Mohammadali Mirzaei: Olajügyi minisztérium, irodaépület. Vizualizáció: Brick Visual


 

A Brick Visual 2019 elején döntött úgy, hogy szatellitirodát nyit a román városban. „Kolozsvárt nagyon izgalmas, kreatív városnak ismertük meg, ami gyorsan fejlődik, ugyanúgy, mint az iparágunk. Szeretnénk kényelmesebbé tenni a munkavállalást a román és nemzetközi kollégáinknak, hogy hazai pályán maradhassanak vagy éppen egy új, inspiratív várost próbáljanak ki. Az új iroda jó kiindulópont lesz ehhez" – mondta Káldos András, a Brick Visual Ügyvezető Igazgatója.

A kolozsvári iroda vezetője Ciprian Colda lesz, aki szinte a kezdetektől a Brick Visual production managere. A két helyszín szorosan együttműködik, a budapesti központ irányításával.

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk