/ MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek / MÉD Közönségszavazás / Épített környezet, Tervek, Épületek
Közélet, hírek

Nagyot megy a KAVICS

1/10

A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)

?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
?>
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
1/10

A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)

Nagyot megy a KAVICS
Közélet, hírek

Nagyot megy a KAVICS

2019.07.11. 09:48

Cikkinfó

Cég, szervezet:
VPI Betonmanufaktúra

Építészek, alkotók:
Fülöp Fruzsina

A VPI Beton Fülöp Fruzsina által tervezett KAVICS betonpadja elnyerte a világ egyik legfontosabb építészeti és design díját, az Architizer A+ Awardot. A KAVICS kültéri bútor kategóriában a zsűri díját és a közönségdíjat is megkapta.

Az Architizer a világ legnagyobb építészeti platformja, amely sokféle kategóriában évente osztja ki az Architizer A+ díjakat. A zsűri díja mellett idén is szavazással választották ki a döntősök közül a közönségdíjas alkotásokat. A KAVICS a közönség és a zsűri díját is elnyerte a kültéri bútor kategóriában. 

A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
3/10
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)

A KAVICS sima, ergonomikus felülete alkotói szerint könnyedén belesimul környezetébe. Formája ösztönzőleg hat a köztereken, kimondott célja, hogy sokféle használatra, közösségi és egyéni tevékenységre legyen alkalmas. A betonpad az Architizer A+ Award mellett idén az A' Design Award arany fokozatú díját, illetve a napokban az European Product Design Award ezüst minősítését is elnyerte.

A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
8/10
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)

A KAVICS többfelé megtalálható Magyarországon: többek között Budapesten (a Lánchíd budai hídfőjénél a Jeruzsálem parkban vagy a Dagály sétányon) illetve Nyíregyházán is. Egyre nagyobb a külföldi érdeklődés is, a magyarországi helyszínek mellett már Berlinben is látható, a Humboldt egyetem új campusán. 

A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
10/10
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)

Az Architizer A+ Award közönségdíját 2016-ban a VPI Beton Paunoch Renáta által tervezett CROMA betonpadja is elnyerte. 

A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)
9/10
A KAVICS (Fülöp Fruzsina, VPI Beton)

A KAVICS adatlapja az Architizer oldalán: https://architizer.com/brands/vpi-concrete-design/products/kavics/?_ga=2.224780316.702849829.1562580368-726509218.1561532943

http://vpi.hu/hu/portfolio/kavics/ 

A KAVICS további díjai

European Design Award Silver, 2019
Gold A’Design Award, 2018
IDA Design Award Bronze, 2018

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Épületek/Irodaépület

VISION TOWERS IRODAHÁZ // Egy hely + Építészfórum

2020.10.14. 15:17
00:03:53

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

A Váci úti irodafolyosó nyitányaként a Dózsa György út és Dráva utcák kereszteződésében 2015-óta egy új, karakteres épület áll. Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatának új helyszíne a 3h Építésziroda által tervezett Vision Towers irodaház.

Épületek/Ipari és kereskedelmi épület

TRANZIT ART CAFÉ // Egy hely + Építészfórum

2020.09.30. 19:04
00:06:46

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Farkasfog? Lepkeszárny? Milyen alakja van a XI. kerületi Bukarest utcában lévő volt buszpályaudvar tetőrendszerének? Az Egy Hely következő állomása a Tranzit Art Café, amelynek eredeti épületét 1963-ban tervezte Félix Vilmos (Uvaterv).

A buszpályaudvart az éppen akkoriban lendületesen fejlődő budai városrész és az Érd környéki települések között ingázó emberek számára tervezték, és nagy forgalmat bonyolított. A világ változott: csuklós Ikaruszok már nem kanyarodnak arra, a pályaudvar bezárt, majd 2005-ben Borsay Attila építész vezetésével ez a hely is átalakult. A hajdani utasváró mára kultikus terében és a könnyed betontetők alatt egy nyári este italt kortyolgatva bárki maga is elmerenghet a nagy kérdésen: akkor tehát farkasfog vagy lepkeszárny?

Az Egy hely és az Építészfórum közös videósorozatában tehát egy kis budapesti várostörténettel és egy izgalmas épülettel ismerkedünk meg.

A videósorozat megvalósítást az NKA támogatja.

Támogasd az Építészfórumot most, hogy legyen újabb húsz évünk!

Az Építészfórum minden tartalma ingyenes – és az is marad. De ahhoz, hogy eredeti, értékálló anyagokat hozzunk létre, Olvasóink támogatására is szükségünk van.

Támogatom

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk