A Con-nect-ed-ness című dán pavilon központjában a víz körforgása áll.
A pavilon tetejéről összegyűjtött esővíz a szűrőrendszernek köszönhetően megtisztul és az installáció részévé, térképző elemévé válik.
A Finnországot, Norvégiát és Svédországot közösen reprezentáló skandináv pavilon egy képzeletbeli co-housing belső tereit idézi meg. A kiállítás címe: What we share.
Az Amerikai Egyesült Államok American Framing címet viselő installációja az országban elterjedt faszerkezetek és a klasszicizáló pavilonépület kontrasztjára épül.
Magyarország kiállításainak 1909 óta a Maróti Géza által tervezett szecessziós épület ad helyet. Az ablakok Róth Miksa, a mozaikok Körösfői-Kriesch Aladár, a szobrok Telcs Ede alkotásai. Az eozinmázas kerámia díszek a Zsolnay-gyárban készültek.
Az Othernity című magyar kiállítás középpontjában hazánk későmodern építészeti örökségének újrakondicionálása áll.
A magyar kiállításon 12 kelet-közép-európai építésziroda vesz részt, egy-egy kiválasztott épülethez kötődő installációkkal. Az Othernity csapata: Fabényi Julia, Kovács Dániel, Csóka Attila Róbert, Molnár Szabolcs, Smiló Dávid
A belga pavilonban a Composite Presence című, nagy méretű maketteket felvonultató kiállítás látható, mely az építészet és a város kapcsolatát vizsgálja.
A spanyol pavilon tereit az Uncertainty névre hallgató kiállítás eklektikus elemei töltik meg.
Hollandia pavilonja a Who is We? kérdés költői megválaszolására tesz kísérletet a közterek dekonstrukcióján keresztül.
A japán pavilonban egy hagyományos faház a szemünk előtt bomlik szét építőelemeire. A kiállítás címe: Co-ownership of Action
A brazil pavilon Utopias of Common Life című kiállítása a '60-as évek jövőbe tekintő, modernista, és a jelenkor aktualitásokkal foglalkozó utópiáinak kontrasztjára épül.
A magyar vonatkozással is rendelkező, Trouble in Paradise című lengyel pavilon Lengyelország vidéki területeinek fenntartható megújulására mutat alternatívákat.
Az izraeli pavilon az iparosított mezőgazdaság káros környezeti hatásait vizsgálja. A kiállítás címe Land. Milk. Honey, mely a bibliai tejjel-mézzel folyó Kánaánra utal.
A Biennálé területén több helyen is látható fa padok a 2014-es magyar kiállítás részét képezték, melynek építésében a Temesvári Műszaki Egyetem hallgatói is közreműködtek.
A galériát Carlo Scarpa 20. századi olasz építész, a Biennálé területén található legendás szoborkertjével zárjuk.