Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers
Technológia

Gondoskodás és kreatív verseny

1/1

Hirdetés
?>
1/1

Gondoskodás és kreatív verseny
Technológia

Gondoskodás és kreatív verseny

2018.02.05. 06:00

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Magyarország

Cég, szervezet:
Knauf Insulation

Búcsúzik régi szlogenjétől, és ismét megújul a Knauf Insulation. A vállalat egy nemzetközi szlogennel indítja az új évet: Challenge. Create. Care. A három szó mögött egy gondolkodásmód áll, amely a vevőközpontúság, a folyamatos fejlődés, és a biztonságos munkavégzés, biztonságos termékek köré épül.

A Knauf Insulation eddig is a fenntartható fejlődés és a műszaki fejlesztések elkötelezett híve volt, elég csak az Ecose Technológiára gondolnunk, vagy a Fenntarthatósági Jelentésre, amelyben a cég olyan gyártási követelményeket támaszt magával szemben minden évben, amelyek szigorúbbak az érvényben lévő törvényi szabályozásnál - ezáltal is küzd a pazarlás, a környezetszennyezés és a klímaváltozás ellen.

A hőszigetelés egy hosszú távú, többszörösen megtérülő, környezetvédelmi szempontból is kiemelkedõ beruházás, amely évtizedekre meghatározza az ingatlanok energetikai állapotát és az épület fenntartásával járó költségeket, ezért kulcsfontosságú, hogy már a kezdetekkor helyes döntéseket hozzunk. A Knauf Insulation új mottója mögött egy olyan vállalati meggyőződés áll, amely minden lépésben igyekszik elősegíteni ezt a folyamatot.

Miközben a vevõközpontúság nem új gondolat, mégis egy olyan terület, ahol mindig van lehetőség javítani a szolgáltatások színvonalán és a kapcsolatok minőségén. A gyártósortól a beépítés helyszínéig sok kézen át kerül a termék végül a felhasználóhoz, és a különbözõ állomásokon tapasztalt hozzáállás nagyban befolyásolja a vásárlót abban, hogy legközelebb is ennek a gyártónak szavaz-e bizalmat, amikor termékbeszerzési döntést kell hoznia.

A döntést megkönnyíti, ha a termék kifogástalan minõsége mellett a vevő segítőkész szolgáltatást, szakértő támogatást, minden kérdésére kimerítő tájékoztatást kapott.

A Knauf Insulation sikerének záloga partnereinek elégedettsége. A jövőben is ez lesz a közös cél, ahogy a múltban is ez volt.

Knauf Insulation

 

 

Vélemények (0)
Új hozzászólás
Nézőpontok/Történet

PRATO DELLA VALLE / Egy Hely + Építészfórum

2025.04.08. 17:06
10:33

Lovaskocsi versenypálya, piac és vásártér, rekreációs park, tűzijáték háttere, mesterséges csatorna, a közepén szigettel, körülötte a város hírességeiről mintázott szobrok. Az Egy hely Padova 90.000 négyzetméteres ovális formájú terét látogatta meg, mely a Vörös tér után a legnagyobb európai városi tér.

Lovaskocsi versenypálya, piac és vásártér, rekreációs park, tűzijáték háttere, mesterséges csatorna, a közepén szigettel, körülötte a város hírességeiről mintázott szobrok. Az Egy hely Padova 90.000 négyzetméteres ovális formájú terét látogatta meg, mely a Vörös tér után a legnagyobb európai városi tér.

Nézőpontok/Történet

VILLA LA ROTONDA // Egy Hely + Építészfórum

2025.04.08. 17:05
9:26

Az Egy hely újra külföldön járt, hogy Andrea Palladio leghíresebb villáját, a Vicenza dombvidékén épült Villa La Rotondát mutassa be. A 16. században alkotó reneszánsz építész Veneto tartományban 30 villát tervezett nemesi családoknak. Palladio stílusa a brit építészetre és Thomas Jefferson amerikai nemzeti építészetére is nagy hatással volt.

Az Egy hely újra külföldön járt, hogy Andrea Palladio leghíresebb villáját, a Vicenza dombvidékén épült Villa La Rotondát mutassa be. A 16. században alkotó reneszánsz építész Veneto tartományban 30 villát tervezett nemesi családoknak. Palladio stílusa a brit építészetre és Thomas Jefferson amerikai nemzeti építészetére is nagy hatással volt.