Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers Az építész és az egója Call For Papers
Pályázatok/Magyar

Gondoljuk újra a Nagykörutat! - hallgatói pályázat egyetemistáknak

1/1

Hirdetés
?>
1/1

Gondoljuk újra a Nagykörutat! - hallgatói pályázat egyetemistáknak
Pályázatok/Magyar

Gondoljuk újra a Nagykörutat! - hallgatói pályázat egyetemistáknak

2016.03.07. 14:38

Cikkinfó

Földrajzi hely:
Budapest, Magyarország

A Magyar Urbanisztikai Tudásközpont, az érintett Önkormányzatok valamint a BUM – Bevásárló és Tematikus Utcák szervezésében pályázatot hirdet a Nagykörút újrapozicionálásának marketingkommunikációs tervére.

Most egy egyetemi hallgatói pályázat keretében Ti is részt vehettek a Nagykörút fellendítésében, bevásárlóutca jellegének erősítésében, presztízsének, kereskedelmi forgalmának és értékének emelésében!


Kik jelentkezhetnek?

A pályázatra olyan végzős, vagy frissen végzett nappali tagozatos, alap- és mesterszakos egyetemi hallgatók jelentkezését várjuk, akik

  • kommunikáció,
  • marketing,
  • településmérnök,
  • tájépítész,
  • építész,
  • szociológus vagy
  • geográfus

szakon folytatják tanulmányaikat. Jelentkezni 3-4 fős csapatban lehet, azonban kritérium, hogy a csapattagok legalább egyike kommunikáció szakos, továbbá legalább egyike marketing szakos legyen! Minél vegyesebb a csapatok összetétele, annál több tudományterületből meríthettek, így annál összetettebb tervet állíthattok elő, tehát érdemes összedolgozni!


A marketingkommunikációs tervet a Nagykörút egészére, valamint az egyes városrészekhez tartozó szakaszokra osztva kell elkészíteni, megfelelve az egyes szakaszok sajátosságainak.

A hallgatói munka időtartama három hét: 2016. április 4-22.

2016. április 4-8. ELŐADÁSOK
Kiskereskedelem-fejlesztéssel, üzletutcatörténettel, a kiskereskedelem és a városfejlesztés működésével, összefüggéseivel, fejlesztésével kapcsolatos előadásokon vehettek részt, hogy átfogóbb képet kapjatok arról, milyen tényezők mentén tudtok minél összetettebb, megoldás orientáltabb városmarketinghez szükséges kommunikációs tervet előállítani.

2016. április 9-21. A TERV KIDOLGOZÁSA
Összesen két hét áll rendelkezésetekre kidolgozni a marketingkommunikációs tervet, amelynek a felépítésében az előadások mellett különböző programok is segítségetekre lehetnek majd.

2016. április 22. ELBÍRÁLÁS
Ekkor prezentáljátok az elkészített terveket. A tervek közül a legértékesebbeket, legtartalmasabbakat az önkormányzatok szakpolitikusaiból és szakembereiből, valamint külső szakértőkből álló szakmai zsűri választja ki, és díjazza: az a csapat, amelyik a legjobban teljesít bruttó 250.000 forinttal lesz gazdagabb, a második helyezett csapat bruttó 170.000 forintot, a harmadik pedig bruttó 80.000 forintot visz majd haza!

A jelentkezés módja:

A jelentkezésnek tartalmaznia kell:

  • csapat nevét,
  • a csapat közös elérhetőségét (közös e-mail cím)
  • a csapattagok neveit és elérhetőségét (e-mail cím)
  • a csapattagok rövid, 3-5 soros bemutatkozását, ami tartalmazza a tanulmányaik megnevezését és érdeklődési körüket
  • és minden csapattagtól egy-egy rövid (max. 3500 karakter) összefoglalót arról, hogy mit gondol a bevásárlóutcák jelentőségéről, és milyen motivációkat lát a mögött a tendencia mögött, hogy a helyi vásárlóerő egyre inkább a bevásárlóközpontokban, városszéli hipermarketekben találja meg az elvárásainak megfelelő körülményeket.


Jelentkezési határidő: 2016. március 25. péntek 12:00
Jelentkezni lehet: Gion Zsófi kommunikációs és irodavezető munkatársnál a zs.gion@mut.hu e-mail címen. Bármilyen felmerülő kérdéssel e-mailen, vagy személyesen (1094 Budapest, Liliom utca 48.; hétköznap 9-17 óráig) forduljatok hozzá bizalommal!

A benyújtott pályázatok értékelése:
A benyújtott pályázatokat a beadást követően a Magyar Urbanisztikai Tudásközpont Bíráló Bizottsága bírálja el és e-mailben értesíti a pályázókat 2016. április 30. 12:00-ig.

SIKERES PÁLYÁZÁST KÍVÁN A MAGYAR URBANISZTIKAI TUDÁSKÖZPONT!




Vélemények (0)
Új hozzászólás
Nézőpontok/Történet

PRATO DELLA VALLE / Egy Hely + Építészfórum

2025.04.08. 17:06
10:33

Lovaskocsi versenypálya, piac és vásártér, rekreációs park, tűzijáték háttere, mesterséges csatorna, a közepén szigettel, körülötte a város hírességeiről mintázott szobrok. Az Egy hely Padova 90.000 négyzetméteres ovális formájú terét látogatta meg, mely a Vörös tér után a legnagyobb európai városi tér.

Lovaskocsi versenypálya, piac és vásártér, rekreációs park, tűzijáték háttere, mesterséges csatorna, a közepén szigettel, körülötte a város hírességeiről mintázott szobrok. Az Egy hely Padova 90.000 négyzetméteres ovális formájú terét látogatta meg, mely a Vörös tér után a legnagyobb európai városi tér.

Nézőpontok/Történet

VILLA LA ROTONDA // Egy Hely + Építészfórum

2025.04.08. 17:05
9:26

Az Egy hely újra külföldön járt, hogy Andrea Palladio leghíresebb villáját, a Vicenza dombvidékén épült Villa La Rotondát mutassa be. A 16. században alkotó reneszánsz építész Veneto tartományban 30 villát tervezett nemesi családoknak. Palladio stílusa a brit építészetre és Thomas Jefferson amerikai nemzeti építészetére is nagy hatással volt.

Az Egy hely újra külföldön járt, hogy Andrea Palladio leghíresebb villáját, a Vicenza dombvidékén épült Villa La Rotondát mutassa be. A 16. században alkotó reneszánsz építész Veneto tartományban 30 villát tervezett nemesi családoknak. Palladio stílusa a brit építészetre és Thomas Jefferson amerikai nemzeti építészetére is nagy hatással volt.